Comandati echipament de munte de la Craimont !

Cum comandati ?
Modalitati de plata. Va oferim urmatoarele posibilitati de plata a produselor comandate la noi:
Modul de desfasurare a unei comenzi, de la lansarea ei pina la incasarea valorii corespunzatoare In cazul in care ati dat un email si nu am raspuns fiti sigur ca nu a ajuns la noi drept pentru care va rugam sa ne sunati sau sa dati un nou email.
Va vom contacta prin email sau telefon, cit mai rapid, pentru a va furniza informatiile cerute, a confirma comanda, a stabili eventualele detalii ale livrarii si a confirma plecarea coletului.

Craimont livreaza din stocul propriu ! Cu putine exceptii regretabile, datorate variatiei rapide a stocurilor, toate produsele marcate Pe Stoc chiar sunt pe stoc in magazinele noastre, livrabile de catre noi, prin curier, in 24/48 de ore. Durata livrarii nu este garantata de Craimont sau de transportator !

Toate preturile de pe site sunt preturi reale de livrare, contin TVA dar nu contin eventualele cheltuieli legate de transport si rambursul banilor. Firma noastra este platitoare de TVA.

Program fidelizare clienti:     Discount 5% din valoarea platita se constituie in discount pentru urmatoarea comanda, a userilor inregistrati. Discountul acordat este folosit in totalitate, in mod automat, la urmatoarea comanda. Dupa fiecare noua comanda, discountul afisat este 0. Identificarea clientului se face prin contul lui de pe www.craimont.ro. Crearea de cont pe site-ul craimont este obligatorie DOAR pentru acordarea discountului.
Eventualele Vouchere de cumparaturi acordate clientilor vor fi asimilate si vizibile ca si discount de fidelizare.
In exemplele de mai jos sunt prezentate doua situatii corespunzatoare unei serii de comenzi date inainte si dupa incasarea contravalorii comenzilor anterioare

Exemplul 1: Comanda data dupa incasarea valorii comenzilor anterioare

Va logati si dati o comanda de 200 de lei.
Odata ce un operator al nostru a primit comanda si o proceseaza, veti fi sunat (cel mai probabil) sau contact prin email, pentru confirmarea comenzii. Odata eventualele detalii stabilite, veti primi un mesaj de confirmare a comenzii.
Sunteti sigur in felul acesta ca am preluat comanda Dvs si vi se pregateste de livrare.
Cind comanda a plecat (prin Curier sau Posta), primiti un mesaj prin care sunteti anuntat de acest lucru si de eventuale detalii legate de transport, daca este cazul, cum ar fi: numele Curierului, numarul documentului de transport, suma de plata etc.
La incasarea banilor, primiti mesaj corespunzator. In acel moment, contul Dvs va fi alimentat cu 5% din valoarea coletului tocmai incasat, respectiv 5 lei.
La urmatoarea logare, in banda din dreapta veti avea afisat un mesaj: Discount 5 RON.
La urmatoarea comanda, in faza de alegere a produselor si definitivare a cantitatilor, veti avea afisat Discountul de 5 RON.
Odata ce ati finalizat comanda si aceasta a fost inregistrata pe site-ul nostru, discountul de 5 RON va fi scazut din contul Dvs, va fi adaugat la comanda si poate fi vizualizat pe factura pro-forma.
Din acest moment pina la incasarea valorii comenzii, discountul Dvs afisat si disponibil la o noua comanda, va fi 0 lei.
Exemplul 2: Comanda data inaintea incasarii valorii comenzilor anterioare

Cititi Exemplul 1. Cele ce urmeaza sunt o continuare a lui.
Consideram ca ati folosit discountul pentru o comanda de 100 lei (Discountul de 5% aferent, este de 5 lei). Aveti asadar, discount 0 lei in acest moment.
Pina sa primiti mesajul de incasare a valorii comenzii, dati inca o comanda, in valoare de 400 lei (Discountul de 5% aferent, este de 8 lei). La aceasta comanda, nu aveti inca nici un discount: banii din comanda anterioara, de 100 lei, nu s-au incasat !
La prima incasare, cea a comenzii de 100 lei, sunteti anuntati ca contul Dvs a fost alimentat cu 5 lei. Total discount disponibil din acel moment, pentru o comanda: 5 lei
La prima incasare, cea a comenzii de 400 lei, sunteti anuntati ca contul Dvs a fost alimentat cu 8 lei. Total discount disponibil din acel moment, pentru o comanda: 13 lei
La urmatoarea comanda, in faza de alegere a produselor si definitivare a cantitatilor, veti avea afisat Discountul de 13 RON.
Odata ce ati finalizat comanda si aceasta a fost inregistrata pe site-ul nostru, discountul de 10 RON va fi scazut din contul Dvs, va fi adaugat la comanda si poate fi vizualizat pe factura pro-forma.
Din acest moment pina la incasarea valorii comenzii, discountul Dvs afisat si disponibil la o noua comanda, va fi 0 lei.
Persoane juridice si cluburi de turism:
Persoane fizice: Costuri de transport si ramburs:

Primul Schimb Gratuit !

Pentru ca se poate intimpla ca marimile sa nu vi se potriveasca, culorile sa nu va placa sau pur si simplu pentru ca doriti sa schimbati produsul cu un altul, dorim sa va scutim de taxele de transport si va oferim posibilitatea de a schimba prima data produsul, gratuit. Anuntati-ne si noi trimitem curierul nostru pentru a ridica coletul.
Cum procedati ?
Eventuale urmatoare schimburi sunt suportate de Dvs !
Program expeditii si livrari: Reduceri, Promotii, Discounturi: Recomandari legate de transportul produselor si alegerea transportatorului

Desigur, clientul isi poate alege mijlocul de transport dorit ! Totusi, din experienta noastra si a altor magazine online, care refuza sa livreze prin Posta (Nerecomandata), recomandam folosirea curierilor rapizi pentru tipurile de marfuri care se pot deteriora prin lovire sau zdrobire sau se pot usor sustrage din colet. Aceasta categorie include, fara a epuiza lista: Recomandarea de mai sus vine chiar la sugestia functionarilor postali. Coletele sunt aruncate fara nici o grija si in plus peste colete se arunca alte colete. Coletul se poate sparge usor, accidental sau nu iar continutul lui este expus. Exista deci riscuri destul de mari legate de integritatea continutului !

Coletele trimise prin Posta nu sunt urmaribile la fel de usor asa cum se intimpla la curierii rapizi. Pentru a afla date despre un colet ratacit trebuie depusa o reclamatie la care se primeste raspuns in 30 de zile.

Si nu in ultimul rind, banii de la comenzile trimise prin posta se incaseaza in circa 3-4 saptamini. De-abia atunci clientul poate beneficia de discountul acordat.
Nu livram prin Posta post restant.

Returnarea produselor:

Conf. O.G. 130/2000, returnarea produselor este aplicabila doar persoanelor fizice care au achizitionat produse de pe site-ul nostru www.craimont.ro prin tehnici de comunicare la distanta (comenzi de pe site-ul www.craimont.ro)
Conform O.G. 130/2000 Cap II, Art. 7, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Notificarea de renuntare se face catre magazinul Craimont in scris sau prin mail. Produsele pot fi returnate in urmatoarele conditii:

Returul se face prin curier sau posta, pe adresa SC Alphavet SRL, Calea Mosilor 84, Bucuresti. Tel 0749.200.919, 021-3154075. Cheltuielile de transport se vor suporta de catre cumparator. La returnarea produselor, nu cereti plata ramburs deoarece, in acest caz, coletul nu va fi ridicat si va va fi returnat. Contravaloarea marfii se va plati in termen de 30 de zile, data expedierii banilor, direct in contul Dvs sau prin mandat postal.

Din suma returnata se scad:

Schimbarea produselor:

In cazul in care clientul doreste schimbarea produselor datorita, de exemplu, nepotrivirii de numere la incaltaminte sau imbracaminte, acest lucru implica:


Utilizare formular de comanda ?
  1. Rasfoiti site-ul www.craimont.ro, prin cataloagele din stinga sau prin cautare, pina la produsele pe care doriti sa le achizitionati
  2. Selectati numarul de bucati (implicit 1), ca in figura de mai jos

    Craimont - cum comand
    Selectati eventuala culoare si/sau marime a produsului ca in figura de mai jos

    Selectati culoarea si/sau marimea
  3. Adaugati produsele in cos dind click pe iconul Cos ()
  4. Pentru a putea vizualiza continutul cosului, dati click pe iconul
  5. Dupa ce in cos se afla cel putin 1 produs, iconul clipeste
  6. Cind doriti sa faceti finalizati comanda sau sa vedeti ce se afla in cos dati click pe iconul din coltul dreapta sus
  7. Veti vedea ceva de genul urmator:

  8. Modificarea cantitatilor se face modificind valorile din caseta Cantitate, marcata cu rosu. Apoi se apasa iconul discheta Modifica, marcat cu albastru.
  9. Pentru stergerea produselor din lista, dati click pe semnul X de culoare rosie Sterge, afisat in extrema dreapta a listei cu produse si marcat in imaginea de mai sus cu galben.
  10. In zona semnalata ca Date finale de facturare, introduceti datele complete de livrare a produselor precum si toate datele necesare pentru a comanda exact culoarea, numarul etc.
  11. Daca aveti un cont si sunteti logat, datele de facturare se completeaza automat. Exista posibilitatea de a le modifica sau de a edita datele contului.
  12. La final, click pe Inregistreaza comanda. Ce se intimpla in continuare, puteti vedea aici

Detalii Promotie curenta !

Oferta de revelion 2017

Ultima Actualizare 2016-12-31